top of page

Άρθρα

εξώφυλλο γιατί με αφορά η τέχνη.jpg
Διερευνώντας τη σημασία της μουσικής παρέμβασης σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού

Άρθρο στο συλλογικό τόμο:  Γιατί με αφορά η τέχνη - 

Οι πολλές διαστάσεις της και πως αξιοποιείται στη ζωή μας

 

Επιμέλεια: Μαρία Αθανασέκου

​​

Εκδόσεις Υδυέπεια 2020.

Βασικές αρχές για το σχεδιασμό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της πράξης ΣΥΝΘΕΣΗ

Πρακτικά Ημερίδας με τίτλο "Σύνθεση Ιδεών, Μορφών και Εργαλείων για την Πολιτιστική και Καλλιτεχνική Εκπαίδευση". 

Μουσική και παραμύθι:

Μια αμφίδρομη σχέση με καρπό τη γλώσσα

Πρακτικά του Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο «Τέχνες και Εκπαίδευση. Δημιουργικοί τρόποι εκμάθησης των γλωσσών» που διοργάνωσαν από κοινού το Εργαστήριο Τέχνης και Λόγου του Πανεπιστημίου Αθηνών και η Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΕΜΑΠΕ). Αθήνα, 6-8 Μαΐου 2011.

Μουσική και Μουσείο

Άρθρο στο βιβλίο «Παιδί και εκπαίδευση στο μουσείο»

Eπιμέλεια: Δέσποινα Καλεσοπούλου, Ελληνικό Παιδικό Μουσείο

​​

Εκδόσεις Πατάκη Αύγουστος 2011.

Περιοδικό Σύγχρονο Δημοτικό, τ.7, σελ. 40

Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2009.

Παναγιώτης Τσιρίδης

Βασιλική Λεοντάρη

Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου «Το σχολείο του μέλλοντος και το μέλλον του σχολείου»

Εκπαιδευτήρια Δούκα, 2008.

Περιοδικό Γέφυρες στην εκπαίδευση, τ.22, σ. 6.

2005

Η μουσική στην ενταξιακή εκπαίδευση

τυφλών μαθητών με βάση το διαθεματικό

ενιαίο πλαίσιο προγραμμάτων σπουδών

Πανεπιστήμιο Αθηνών ΤΕΑΠΗ – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 2006

Περιοδικό .Aspects today, τ.1, σ. 53.

2004

​​​​​Η επεξεργασία θεματικών ενοτήτων ​
μέσω της μουσικής στο νηπιαγωγείο

o.m.e.p. Επιμορφωτικό σεμινάριο

2000

Περιοδικό Ρυθμοί, τ.25, σ. 20.

1998

bottom of page